Berborak Politik Dengan SimSimi

simsimi
SimSimi ni adalah satu application chatting untuk iPhone dan Android. 

Tapi untuk pc ada juga, cuba tengok sini







Saya ingatkan SimSimi ni untuk kanak-kanak ribena sahaja, rupanya orang dewasa hingga orang tua ganyut juga boleh pakai rupanya. Jadi jika anda bosan dan tiada teman nak berborak, atau foreveralone senang cerita (macam saya, haha) jadi bolehlah guna aplikasi ni, sekurang-kurangnya hilang juga rasa bosan dengan jawapan SimSimi yang lawak giler tu. Tapi saya rasa SimSimi ni penyokong pakatan la, cuba tengok. Haha.

sim-simi

Haha. Hampeh punya SimSimi. Jadi mungkin penyokong kerajaan kena elakkan berborak tentang politik dengan SimSimi ni. Hehe.

Comment With:
OR
The Choice is Yours!

9 comments:

  1. hahahaha...akhirnya terbongkar sgala2nya

    ReplyDelete
  2. wahhahahaha. bijak punya simsimi :D

    ReplyDelete
  3. FiekaOnie: memang terlebih bijak simsimi ni :)

    MawardiYunus: kalau terlebih jujur bahaya sangat pulak.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. hahahaha...si simsimi ni memang suke bebenar kalau bab2 politik2 ni.....habis semua dia sapunye....ni mesti tengok astro awani ni sbb tu tau semua bende kat malaysia ni.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.mmg dia suka politik.tp politik dia mcam berat sebelah pulak.

      Delete
  5. PKR boleh pakai simsimi untuk kempen politik.. hahahah. selamat mengundi!

    ReplyDelete