10 Uncang Teh Dengan Rekabentuk Yang Sangat Kreatif dan Lawak

Tahukah anda, selepas air kosong, teh merupakan minuman paling banyak diminum di dunia.

Ada bermacam-macam jenis teh yang boleh didapati, antaranya teh hijau, teh herba, teh oolong, teh putih dan banyak lagi sampaikan teh najis panda pun ada. Yark.



Biasanya kalau kita beli teh ianya terdapat dalam dua bentuk packaging, samada teh uncang ataupun teh serbuk. Bagi yang nak cepat dan mudah tu pastinya akan beli teh uncang sebab cara penyediaannya yang tak perlukan penapis dan lebih cepat untuk dibancuh.


Di sini saya nak paparkan 10 uncang teh paling kreatif dan unik sampaikan ada yang sangat lawak pun ada juga. Diharapkan lepas ni pengeluar teh di Malaysia boleh keluarkan uncang teh dalam bentuk yang sekreatif begini jadi barulah nampak menarik dan berselera sikit nak minum.

Bak kata orang, baru ada 'ummphh!'.

10. The House Cafe
uncang-teh-the-house-cafe
 9. Tea To Go Sticks
uncang-teh-kreatif
uncang-teh-unik
8. Tea Sticks
uncang-teh-tea-sticks
 7. Tea Forte by Peter Hewitt
tea-forte
 6. Tea Stick Stirrer by Lee Yun Qin
tea-stick-stirrer
 5. Tea Forte by Peter Hewitt 2
uncang-teh-tenggelam-dalam-cawan
 4. T Bag by Felix Reinki
uncang-teh-t-bag
 3. RoyalTea Tea
uncang-teh-kartun-pemimpin
 2. Cigarette Tea Bags
uncang-teh-bentuk-rokok
 1. Mnum Tea Bag by Wdaru Studio
uncang-teh-bentuk-kartun

Sumber dari The Most 10

Artikel Berkaitan:

Comment With:
OR
The Choice is Yours!

4 comments:

  1. wah kreatif2 uncang teh yg ada...tp syg xpernah jmpa kt Malaysia ye..

    ReplyDelete
  2. teh rokok tu memang umphhh kompom laku kalau jual dekat perokok tegar

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp nanti kalau diorang tersilap masuk rokok betul pun naya juga. hehe.

      Delete